خونه تکونی....
 
همکلاسیها
یک شنبه 20 اسفند 1398برچسب:, :: 11:7 ::  نويسنده : 2lone

 

;کیا خونه تکونی کردن؟

کیا اهل کمک کردن به ماماناشونن؟

امسال چه کاره اید؟

فقط خونه رو میتکونید یا اهل تکوندن دلتونم هم هستید؟

بیاین اینجا بنویسیم چطور میخایم تازه بشیم!

اصلا میخاین تغییر کنید؟دل تکونی یعنی چی؟

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

......
ساعت9:19---23 اسفند 1391
چقدر دلم میخاست به مامانم کمک کنم اما نشد برای خودم متاسفم...........

ساعت12:42---20 اسفند 1391
الهی بمیرم واسه مامان جونم که فرصت نشد برم کمکش...

اما بجاش یه دل تکونی حسابی دارم...اضافیا اونای که الکی جا خوش کردین ..همه بیرون.

نفرت و کینه حرف و حدیث خاطرات چندش آور همه بیرون...رفاقتای پر کلک وپر ضرر همه بیرون.



وصله میکنم اگر شکستن دلم را

وصله میکنم اگر شکستم دلی را





همین...والسلام







saba
ساعت12:25---20 اسفند 1391
bah bah mibinam ke shoma ham bad jori khone tekoni kardiiin mobarakee =D

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 1722
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 371
تعداد آنلاین : 1